♥ Followers ♥

Saturday, October 24, 2009

♥ hasil tilikan♥

hp ak memang da selamt kena jual,,,

ak da taw,,,

memang tepat dakwaan selama nieyh...

memang kami ader bela toyol kt umah ni,,,hehehehe

hasil tilikan yang dibuat pg td oleh tok kawan ak,,,memang sifat2 dan ciri2 org tue memang kena dengan budak tu...

tok tu juz mintak tarikh hp ak ilang jer,,dyer nak bulan islam,,hp ilang pada tarikh 1 zulkaedah,,,

terus tok tu ckap hp tu memang da ader kat org lain,,,,

kawan2 tolong cm ner ak nk wat bg dak tu x senang duduk,,,

bukan niat nk menyakitkan tp nk beri kesedaran,,,,

ak pkir nk suruh ustaz tolong wat kan,,,,

tp ak tkut,,,cz tok tu ckp mak dak tue pdai gak buat2 ni,,tok tu pesan jgn ckp kiter tuduh dyer cz dyer akan g taw mak dyer taw,,mak dyer pdai gak cz mb mak dyer akan buat kiter jd x senang belajar,,,jd cam odo la cam tu....dasyat kan,,,,

next week law jd ak nk g umah tok tu,,,
tok tu suruh p....

akau x taw aper kez dyer nk amik hp tu,,,,

aku punya la susah nk dpt kan benda tu,,,

da tu ak g taw la mak aku pasal hasil tu kan,,,,

ak citer la aku redha la cz ak da taw saper kan yg amik tp ak tetap rasa geram,,,

law uolsss pun mesti rase kan aper yang ak rasa kala ni,,,,tension dowh,,,,,

waaaaaarghhhhhh.....

♥ wif love qaseh ♥

No comments:

Post a Comment