♥ Followers ♥

Tuesday, January 5, 2010

♥ tagged lagi lya nieyh ♥

hehehe kena tag lg,,,,
ok gak alamaklum lakan kiter ni x der keja lg ok la,,,
shuker gak,,,
ok lya kiter jwb ea,,,,
a. write five
(5) interesting facts about the person who gave you this award.
1. Nama Alyani Binti Amran, B'umur 24thn n berasal dr Kemaman,tetengganu..
Merupakan seorg y ceria, mudah didekati ,simple orgnya
2. Sudah berkahwin
mempunyai seorg suami yang amat penyayang bernama Mohd Fain
3.Mempunyai seorg anak perempuan y bernama Nur Fasya Afrina.
4. Mempunyai 8org adik beradik..
5 ank bongsu dlm family.. (5 lelaki,3pompuan)

Bb. jot down ten(10) interesting facts about yourself and your hobbies
1.nama saya MASDILA BINTI AB RAZAK
2 UMUR SAYA 25 THN, TP X MASUK LG,,,,LAMBAT G....HEHEHEHE
3. Adik beradik ader 4 orang semuannyer saya anak sulung and tunggal perempuan
4.saya ni pengganggur terhormat ea kawan sekalian
5.hobi saya ni macam x taw nk xplain yang maner satu...
6. novel la yang pling minat saya baca dan penggemar green colour
7.sekarg ni minat benda len plak iaitu berblog,,,,huhuhuhu *poyozzz
8.saya tengah mencRI KERJA
9.Saya juga tengah tunggu masa untuk konvo,,,yehaaa usha selam 3 thn berhasil,,,,,hahaha
10. Last but not least hidup ini semakin ceria dikelilingi dengan kawan2,,,hehehehe,,,,sewellll
c. pick your six
(6) more deserving recipients and describe them
http://ain5zol-vios.blogspot.com/

♥ wif love qaseh ♥

6 comments:

  1. isshh.. sangat dah agak.. terkena juga..

    ReplyDelete
  2. ann:hehehehe sangt dah agak ea,,,,,hehehehe selamat mengtag ea

    ReplyDelete
  3. huhuhu....
    sngt xtrsngka ain pn kene...
    hehehe
    mule nyer xprsaan..
    padahal da bnyak kali tngok akk nyer blog
    la nie bru prasan
    hahahaha

    ReplyDelete
  4. ain:ha bru pasan kena tag kerw,,,,

    tu lerw x elert ea,,,hehehehe

    ReplyDelete
  5. ishhhh... ttg lya tu.. sejibik-sejibik ambik ayat lya... woiii mana aci...!!!

    ***hikk..hikk... rupa2nya Masdila namanyerrr...

    ReplyDelete
  6. Lya,,,hehehhe da tu,,okwat,,,,hukhukhuk nk gelak,,,,

    ReplyDelete