♥ Followers ♥

Wednesday, January 13, 2010

♥ kekuasaan Allah♥

see tgok ni cm x cyer kan dalam laut ader sungai.....

gambar x ikot susunan ni....

besar kuasa-Nya....





♥ wif love qaseh ♥

17 comments:

  1. Inilah bukti kebesaranNya....Juga 1 peringatan buat kita...

    ReplyDelete
  2. lya:btl tu,,,x cya kan dalam lau ader sungai,,,,

    ReplyDelete
  3. masyaAllah..kagum nya..cantik...emmm hebat..Allah Maha Berkuasa kan..

    ReplyDelete
  4. Ya Allah...
    hebat sungguh kuase Allah....
    mule tngok mcm xcaye je..
    but its really2 cantikkkk..

    ReplyDelete
  5. kak suziey: ha tu la kak,,x sangka kan....

    ReplyDelete
  6. ain:tol ain kagum sangt dgn kebesaran-Nya kan,,,

    ReplyDelete
  7. saya pun ada dapat email.. memang menakjubkan.. macam nak pi cari je nak lihat sendirii..

    ReplyDelete
  8. kak atiqah:ha tu la kak,,,,cantik n tak percayakan

    ReplyDelete
  9. cantiknye..
    best nya klu pandai berenang..huhu

    ReplyDelete
  10. kak rina:hehehe btl2 nk g tpt tu kan...syok kan....

    ReplyDelete
  11. Salam kenal Qaseh:
    Yee kee? tapi kat mana-mana ada sungai pun kita tak geti berenang. Kita geti berendam jeer. ki ki ki

    ReplyDelete
  12. salam kenalan gak,,,thnk singgah blog kiter,,,

    ReplyDelete
  13. Subhanallahh...sungguh besar kekuasan ALLAH SWT dan sungguh indah ciptaan NYA :)

    ReplyDelete
  14. zie:btl kan kiter pun x cyer benda cm ni blh wujud kan,,,,,

    ReplyDelete
  15. subahanallah.. memang menakjubkan.. tu la kekuasan allah kan

    ReplyDelete