♥ Followers ♥

Friday, January 1, 2010

♥ lagi ♥

::ni r kaWan ku yang da tunang tu FARHANA::

ni citer last week but nk story gak walaupun da basi,,,hehehehe

herm g tunag member satu kelas masa form 6
da tunang da kwn kiter sorang ni but tunang nyer muda 4 thun x kesah la kan umur tu
org da x pdang semua tu yang penting aper kawan2,,,,,,
sayang n saling hormat menghormati kan,,,,
kat tunag tu ader la sorang makcik tu tanyer ak biler lak kiter ni kan,,,kiter ckp la x kejer ner leh lg nk tunang lanang ni,,,pas tua der lak makcik tu ckp ker nak jd
ANAK DARA TUE
wa tu ayat bikin wa panaskan,,,,,
tp sabaq jerw la,,,raso nk sekeh jerk makcik tu taw uolssss

nk wat cm ner x der jdh g kan,,,
g pun kiter ni pengganggur terhomat lg tol tak....
tp ati panas jer time tu u....

♥ wif love qaseh ♥

No comments:

Post a Comment