♥ Followers ♥

Saturday, January 9, 2010

♥ luahan sebelum tido... ♥

bukan la nk citer aper kan sajer nk coret2 b4 terlelapkan mata ni

sebenarnyer da dkat sbln da org blik than duk kat umh...
yer la da hbis stdy
tingge i ni da menjadi semakin tebal nak taw kenapa tiap2 hari kena bebel...
bkn kena bebel ngan mak i but dgn ayah i,,,10sen sgt u
cm la kiter ni sajer jer duk umh x nk cr kejer kan,,,,
da x dpt lg i nak wat cm ner,,,
selalu kena beza2 kan dengan adik i yang nombr 3 tu yer la adik i yang tu bru dpt jd pegawai LPP so tiap2 hari yer uuolssss bapak ini duk puji dyer kan hidup x menyusah kan dyer *bapak i la
so kirenyer i ni ader kat umah jd satu bebanan la ea...
sadis sangat biler da dibanding2kan cm tu
tu i rasa bih better i duk penang ritu..
x der org nak bebelakn i...
seyes i told u memang rasa nk kuar jer dari umah ni...sedih sangat..
i bkn x cr keja tp i masih x der rezeki nk bekerja...
cm ner la ea...

seyes masa tulis n3 ni nangis sob,,,sob,,,,sob (T_____T)

i nak keja x kesah la kerani cikai pun x per...
i x kesah aslkan dpt kuar dari umah ni
rasa cm i ni x diperlukan jer kat umah ni

da la ea bebel nyer,,,
memang sadis hidup ni kan...

nite,,,,
♥ wif love qaseh ♥

2 comments:

  1. hurmmmm...
    akk jgn sedih2 ea..
    akk kene kuat smgt oke...
    akk sbar je la,insyaallah ade rezeki utk akk,cume die lom smpai je lg...
    sedih ain bc citer akk,akk jgn sedih2 tau..
    kuatkn semgt oke,bnyakn sbar...
    cayunk akk sngt2..muuaahh

    ReplyDelete
  2. alala..siannye die..
    sbr yek..
    jgn putus asa k ^_^

    ReplyDelete