♥ Followers ♥

Tuesday, February 2, 2010

♥ nak jadi aper♥

haiyo la,,,nk jadi aper ni ea...

MyEm0.Com

tajuk n3 macam terpikir2 jer kan pasal per,,,hehehe

sebenarnyer x der per pun,,,juz mengeluh jer da 2 hari masuk bln feb ni kan,,,

satu n3 pun nan ado,,,huhuhuhu..

xtaw r nk story per,,,,

tgok blog org len sehari n3 baru sampai 3 4,,,

hai jelezzz taw,,,

asal korang banyak citer ea,,,

hehehe,,,

lagi satu nyer nk jadi apernyer tu yer r da dekat dua bulan duk umh ni kjer x der g ,,,,

hadoi la jd bertambah serabut la kepala hotak seyh....

cm ner la ea....

aper la nasib diri ku inih....

wa ayat x leh bla la ko cek qaseh....

MyEm0.Com


♥ wif love qaseh ♥

4 comments:

  1. Uisk...
    okay la tuh...leh dok relax2 kat umah...
    kita dah borink n rasa mls nk mai keja..huhu

    ReplyDelete
  2. ehh.. mana ada...
    lya 1 day 1 n3... kadang xde n3 baru pon..
    sng j cara nk publish slalu n3..
    join la contest @ lucky draw y sesuwei utk mazz msuk.. ada blambak...
    at least update skit kan...
    Meh tgk sini:_
    fasyafrina.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. kak zetty: bosan la kak,,,,

    x sabar da nk kejer ni....

    ReplyDelete
  4. lya:mazz ni law masok contesr x pnh nk menag la lya,,,x derminat,,,heheheh

    nak bercontest...

    ReplyDelete