♥ Followers ♥

Tuesday, January 18, 2011

♥ vacation to cameron ♥

salam kengkawan,,,,,

lama rasa nyer x berblog ni kan,,,,

bkn per mood nak berblog tu ntah p mner,,,

just blogwalking sambil tinggal jejak jerk,,

wei udah melalut nyer,,,,

nk citer pasal vacation p cameron ni,,,,

kiter sebnar nyer blik pahang,,,,kan da lama x blik so bercuti la lg ni kat umah,,,,

kite rasa biar kasik jaja pix jer la kot kang byk ngarot pun bkn bce,,,so layanzzzzzzzz



















dah la tu kot,,,kang termunth plok tgok pix byk sgt,,,hehehehe

ader citer len plak pas ni,,,nak kasik jaja citer pasal camera godang,,,,,
♥ wif love qaseh ♥

2 comments:

  1. BEST NYER...
    TRINGIN SNGT NK MKN STRAWBERY FRESH KAT C2...
    HUHUHU

    ReplyDelete
  2. ain: g la ber cuti yang,,,ajak family,,,,syiok

    ReplyDelete