♥ Followers ♥

Friday, February 25, 2011

♥ samakah tudung kami???? ♥

salam kawan-kawan saja ka tpt kjer x der kjer,,,hihihihihi

agak2 sama x tudung kami








♥ wif love qaseh ♥

Thursday, February 24, 2011

kreatif ker

fuh,,,fuh,,,fuhhhhhhhhhhhhhh,,,amboi manyak nyer habuk heyh,,,(nk tunjuk lama x berblogla tue)hihihihi

salam hai kawan2 alam blog,,,aper cer yer

kiter besa2 jer,,,,bukan per,,bkn mls nk berblog ni,,,tp ner ya ampun line brok band ni hah memamg cm beruk pun,,,geram nyer la,,,

mak aih lembap nyer tahap aper lg x taw la,,,kiter ingat maxis jer ,celcom pun sama la lemabp nyer,,,rasa2 nk tukar lg la pkai streamixy lg bgus la,,,,(uit2 da melalut)

tu tajuk n3 tux der per saja nk jaja kat uol la kan,,kiter ni kreatif ker yer,,,hikhikhik

agak2 leh amik tempahan dok,,,,,

sile2 komen yer.....

ni pun nk upload pix dekat sejam,,,haish,,,,potong stimmm toi laaaa






♥ wif love qaseh ♥

Monday, February 7, 2011

♥ gambar campor2 ♥


pix 1: > ader tarian singa tempat kjer kiter tadi,,,siap menari2 dlm tempat kjer ok,,,mesti manyak hangpau bos kasik tu,,hehehehe

pix 2: >lagi singa dance

pix 3: > singa dance...

pix 4: ni pix masa ct baru ni balik perlis jalan2,,x der shoping pun,,,gaji ngak masyuk lg la,,,so x leh nk henjoy maaa,,,,

pix 5: > ni pix makanan lak,,,ni nama nyer yong taw fu,,,beli kat pasar malam kuah ari rbu minggu lepas,,,sedap giler,,,,

pix 6: > ni lak pix laksa lemak siam,,,sedap owh,,pestime makan memang perh terangkat lol,,,nak belik lagi rabu ni,,,murah jer uol rm 2 hinggit sebunggkus,,,,,,seyes ni telan ayaQ liuQ,,,hehehehe



♥ wif love qaseh ♥

Thursday, February 3, 2011

♥ gong xi fa chai ♥

salam kawan2 ,,,

selamat bercuti kepda yang bercuti tu,,,jeles nyer i,,,i kena kjer ni hari,,,,

herm x per la da tanggungjawabkan,,,(cewah ayat redho).....

x der per sebenarnyer nk story,,,

juzz nk g taw dpt hangpau jerk,,,bos bg,,,ala ckit jer,,,sepoloh hinggit jerk,,,



♥ wif love qaseh ♥