♥ Followers ♥

Monday, February 7, 2011

♥ gambar campor2 ♥


pix 1: > ader tarian singa tempat kjer kiter tadi,,,siap menari2 dlm tempat kjer ok,,,mesti manyak hangpau bos kasik tu,,hehehehe

pix 2: >lagi singa dance

pix 3: > singa dance...

pix 4: ni pix masa ct baru ni balik perlis jalan2,,x der shoping pun,,,gaji ngak masyuk lg la,,,so x leh nk henjoy maaa,,,,

pix 5: > ni pix makanan lak,,,ni nama nyer yong taw fu,,,beli kat pasar malam kuah ari rbu minggu lepas,,,sedap giler,,,,

pix 6: > ni lak pix laksa lemak siam,,,sedap owh,,pestime makan memang perh terangkat lol,,,nak belik lagi rabu ni,,,murah jer uol rm 2 hinggit sebunggkus,,,,,,seyes ni telan ayaQ liuQ,,,hehehehe



♥ wif love qaseh ♥

10 comments:

  1. sedap ek laksa lemak tu...kenapalah ahkak ni tak makan laksa....adusss..takleh terimalah tekak ni..

    ReplyDelete
  2. kak G: naper yer kak,,,,da try tp x masuk ker kak,,laksa ni halus jerk,,,,bkn yg besar gabak tu

    ReplyDelete
  3. dah le ai tgh kebuluq..tgk pulak makanan kat beloq u ni hahhh..hadooiiihh.. :)

    salam dear.. :)

    ReplyDelete
  4. hai kak...hehehehe lapaQ eyh,,,,cian akk

    ReplyDelete
  5. ALA....
    SEDAPPP NYERRRR....
    TERINGAN LAK NK MKN...
    HUHUHU...

    *LAPA NYER TNGOK*:(

    ReplyDelete
  6. ain:hehehehehehe,,,jom mai cni akk blnjer mkn,,,

    ReplyDelete
  7. Maz, akak nak tau kedai2 makan kat langkawi lah..

    ReplyDelete
  8. As salam...lama tak melawat blog qaseh ni... masa tak mengizinkan lately...sibuk berulang ke hospital...ari ni br ada masa..nk bw tp qaseh tak updet blog ke?

    ReplyDelete
  9. kak G: x per kak..mazz paham akk lagi adertggjwbkan,,ader citer nk share tp nyer bb lembab..jadi malas lak

    ReplyDelete