♥ Followers ♥

Thursday, February 24, 2011

kreatif ker

fuh,,,fuh,,,fuhhhhhhhhhhhhhh,,,amboi manyak nyer habuk heyh,,,(nk tunjuk lama x berblogla tue)hihihihi

salam hai kawan2 alam blog,,,aper cer yer

kiter besa2 jer,,,,bukan per,,bkn mls nk berblog ni,,,tp ner ya ampun line brok band ni hah memamg cm beruk pun,,,geram nyer la,,,

mak aih lembap nyer tahap aper lg x taw la,,,kiter ingat maxis jer ,celcom pun sama la lemabp nyer,,,rasa2 nk tukar lg la pkai streamixy lg bgus la,,,,(uit2 da melalut)

tu tajuk n3 tux der per saja nk jaja kat uol la kan,,kiter ni kreatif ker yer,,,hikhikhik

agak2 leh amik tempahan dok,,,,,

sile2 komen yer.....

ni pun nk upload pix dekat sejam,,,haish,,,,potong stimmm toi laaaa






♥ wif love qaseh ♥

7 comments:

  1. try komen bolg sendiri boleh dok....

    ReplyDelete
  2. hye kak! aah lama da x nmpk akk.. tu design akk bwt sendiri ke.. lawa la..

    ReplyDelete
  3. haaaa....boleh dah....
    lawaa inai tu....teringin plak nk pakai inai...hehe

    ReplyDelete
  4. kupu2 cinta:ader la yunk,,,,akk wat sendirik lerw,,,meyh nk wat kan

    ReplyDelete
  5. kak G:heheheheasal yer td x leh,,ptot la pun x der org komen b4 ni,,,hehehehe
    meyh nk tolong wat kak akk,,free jerk,,,bakat terpendam,,,,

    ReplyDelete
  6. waaaa...
    pndai2...nti bleh watkn utk ain erk...
    hehehe:)

    ReplyDelete