♥ Followers ♥

Tuesday, April 5, 2011

♥ tengah pening la ni ♥

salam kawan2,,,

ni nak tanyer pedapat lakan,,,nak tunang kena ader pelamin ker yer,,,

tgok mini pelamin semua cantik2,,,,

boleh bg x pandang,,,,











♥ wif love qaseh ♥

10 comments:

  1. buat yang simple simple aje...hehe...(~_^).. boleh buat sendiri je dear

    ReplyDelete
  2. miss puteri: law x derk pun x per kan,,,tp sekrg tgok semua org wat kan

    ReplyDelete
  3. buat simple je.. nnt meriah2 masa kawin. so, save money...

    betul tu.. kalau tak de, tak pe pun. yg penting ada majlis. pun tak perlu besar2an.

    maz amik ni ye

    http://yan-yanjournal.blogspot.com/2011/04/award-setetes-embun-dari-made.html

    ReplyDelete
  4. kak yan thnk for the award,tu la tgok ramai yg buat,,,tu tanyer pendapat

    ReplyDelete
  5. mama dulu2 tunang mmg takde pelamin...tp skrg mama tgk rata2 dah ada pelamin simple..

    ehemmm2....dh tak lama lg ke?

    ReplyDelete
  6. Kak g:tgok skrg semua ader mini plmin...law ader jdoh n rezeki kak..ader la..hikhikhik..

    ReplyDelete
  7. mas nak tunang ke? wahhh.. congrates ya..

    ReplyDelete
  8. kak ana: duk planning lu kak,,,hehehe tgh survey2....

    ReplyDelete